Vprašanja in odgovori


Težave na merilnem mestu in napake na računih



Katere podatke potrebujem za zamenjavo dobavitelja?

Za izvedbo zamenjave dobavitelja potrebujete podatke, ki jih najdete na zadnjem prejetem računu za električno energijo:

  • kdo je plačnik,
  • naslov plačnika,
  • davčna številka plačnika,
  • številko merilnega mesta,
  • naslov merilnega mesta.

Vam moram ob prehodu na vašo dobavo sporočiti stanje števca pred menjavo oz. prejšnje porabe?

Ne. Odčitke porabe bomo prejeli od vašega operaterja distribucijskega sistema, zato ob sami menjavi dobavitelja ti podatki niso potrebni. 

Premislil(a) sem si. Ali lahko odstopim od pogodbe, ki sem jo sklenil(a) z vami?

Da. Odstop od pogodbe je brezplačen (razen za pakete z vezavo).

Kdo bo po zamenjavi dobavitelja prihajal odčitavat stanje mojega števca?

Odčitavanje števca bo enako kot pred menjavo. Za tovrstne odčitke skrbi operater distribucijskega sistema – ne glede na to, katerega dobavitelja ste izbrali.

Ali moram najprej prekiniti pogodbo z dosedanjim dobaviteljem? Moram o zamenjavi obvestiti kakšno uradno inštitucijo?

Ne. Po podpisu pogodbe z novim dobaviteljem, torej INVOLTO, za vse postopke v vašem imenu brezplačno uredimo mi.

Kako vem, kdo je moj dobavitelj in kdo moj operater distribucijskega sistema?

Vaš operater distribucijskega sistema je lastnik in upravljalec plinovodnega omrežja, na katerega je priključeno vaše odjemno mesto. Vaš izbrani dobavitelj pa po tem plinovodnem omrežju dobavlja plin. 

Kako pravilno izpolniti obrazec za povpraševanje?

ZA POSAMEZNIKE:

  • Ime: polje je obvezno
  • Ulica in hišna številka: polje je obvezno
  • Pošta in poštna številka: polje je obvezno. S seznama izberite vašo pošto
  • Davčna številka: polje je obvezno, sestavljeno iz 8 cifer
  • GSM številka: polje je obvezno
  • Elektronski naslov: polje je obvezno
  • Številka plinomera: polje je obvezno.
  • Zakupljena letna zmogljivost: polje je obvezno.
  • Pogodbena distribucijska zmogljivost.
  • Žarnice: polje ni obvezno. Označite v primeru, da želite prejeti ponudbo.
  • Način izdaje in plačila:
    - Za paketa INOVATIVEN - P in ODLIČEN - P je polje SEPA obvezno. Izmed opcij e-račun in UPN(dolpačilo) izberite eno.
    - Za paketa VAREN - P in PREPROST - P je polje SEPA poljubno. Izmed opcij e-račun in UPN izberite eno.
  • Vpišite ID: polje ni obvezno. Vanj vpišete vašo CherryBox24 kodo.
  • Dodaj datoteko: Polje je obvezno. Tukaj lahko pripnete prilogo, skeniran ali poslikan račun. Dovoljeni formati datotek so: .jpg, .jpeg , .png, .gif, .pdf, .doc, .docx, .odt, .txt. Največja dovoljena velikost datoteke je 8MB.
  • Dodatno lahko označite, če želite prejeti pogodbo s pripadajočimi prilogami tudi po pošti. Pred oddajo obrazca se je potrebno strinjati s pogoji poslovanja.
    V kolikor polja ne bodo pravilno izpolnjena, vas bo sistem o tem obvestil. 
    Ko bo obrazec uspešno oddan, se bo obrazec skril, sami pa boste osnutek obrazca prejeli na vpisani e-naslov.

ZA PODJETJA

  • Naziv podjetja: polje je obvezno
  • Ulica in hišna številka: polje je obvezno
  • Pošta in poštna številka: polje je obvezno. S seznama izberite vašo pošto
  • Davčna številka: polje je obvezno, sestavljeno iz 8 cifer
  • Matična številka: polje je obvezno
  • Ime in priimek: polje je obvezno
  • GSM številka: polje je obvezno
  • Elektronski naslov: polje je obvezno
  • Vpišite ID: polje ni obvezno. Vanj vpišete vašo CherryBox24 kodo.
  • Dodaj datoteko: poljubno lahko pripnete prilogo, skeniran ali poslikan račun. Dovoljeni formati datotek so: .jpg, .jpeg , .png, .gif, .pdf, .doc, .docx, .odt, .txt. Največja dovoljena velikost datoteke je 8MB.

 

Dodatno lahko označite, če želite prejeti pogodbo s pripadajočimi prilogami tudi po pošti. Pred oddajo obrazca se je potrebno strinjati s pogoji poslovanja.
V kolikor polja ne bodo pravilno izpolnjena, vas bo sistem o tem obvestil. 
Ko bo obrazec uspešno oddan, se bo obrazec skril, sami pa boste osnutek obrazca prejeli na vpisani e-naslov.

 

Zakaj se nekatere postavke računa tudi po zamenjavi dobavitelja zemeljskega plina ne spremenijo?

Določene postavke so zakonsko predpisane.

INVOLTA d.o.o. kot dobavitelj s svojim uspešnim delovanjem vpliva lahko le na ceno zemeljskega plina, druge postavke računa pa predpisujeta Vlada Republike Slovenije in Agencija za energijo. Te postavke so enake pri vseh dobaviteljih. Zakonska določitev velja za:

  • znesek za distribucijo (pavšal, poraba) in meritve
  • Prispevek za SPTE in OVE (po 377. členu EZ-1)
  • Prispevek za PEU (po 317. členu EZ-1)
  • okoljsko dajatev CO2
  • trošarino

Ali obračunate na vaših računih poleg zakonsko določenih, še dodatne postavke kot je na primer mesečno nadomestilo ?

Da. INVOLTA d.o.o. za določene pakete električne energije in plina pri svojem poslovanju obračunava dodaten strošek v vrednosti 2,46 EUR brez DDV (3 EUR z DDV). Strošek se imenuje VIZIJA NESKONČNOST. Več o strošku si preberite na naši spletni strani www.involta.si. 

Kdaj bom prejemal račun, če se odločim postati vaš odjemalec?

Račune za dobavljen zemeljski plin prejmete predvidoma med 5. in 15. dnem v naslednjem mesecu za preteklo enomesečno obdobje.

Ali lahko prejemam kvartalni račun?

Vsi odjemalci zemeljskega plina, ki ste uvrščeni v odjemno skupino CDK1, lahko prejemate le 4 račune letno.
Kvartalni obračun se izvaja v rednih obračunskih obdobjih: januar – marec, april – junij, julij – september in oktober – december.
Za odjemalce, ki bi želeli prejemati račune le štirikrat letno, je prehod mogoč z naslednjim obračunskim obdobjem.
V kolikor ste uvrščeni v odjemno skupino CDK1 in želite kljub temu račune prejemati vsak mesec, to je 12 računov letno, vas prosimo, da nam to pisno sporočite po pošti na naslov: INVOLTA d.o.o., PE Nova Gorica, Cesta 25. junija 1/J, 5000 Nova Gorica.

Kdaj bom prejemal račun, če se odločim postati vaš odjemalec?

Račune za dobavljen zemeljski plin prejmete predvidoma med 5. in 15. dnem v naslednjem mesecu za preteklo enomesečno obdobje.

INVOLTA d.o.o. mi dobavlja tako električno energijo kot zemeljski plin. Ali lahko oba energenta plačujem na enem računu?

Seveda! Odjemalci obeh energentov se lahko odločite za prejemanje skupnega računa. 

Prejel sem zelo visok poračun. Sumim, da ni vse v redu. Kaj naj naredim?

Preverite števčno stanje in/ali kontaktirajte naše strokovnjake. Ali je s poračunom vse v redu, najlažje preverite s primerjavo navedenih in dejanskih števčnih stanj:

  • Primerjajte stanje števca, kot je navedeno na računu, s tekočim odčitkom vašega števčnega stanja (poglejte na števec). Če se stanji ujemata, je obračun točen.
  • Če se stanje števca, kot je navedeno na računu, ne ujema s stanjem števca, kot ga razberete na vaši merilni napravi, se obrnite na nas in nam pošljite pisno reklamacijo na elektronski naslov #EM#696f646c446c687167657e6a227e67#EM# ali na poštni naslov INVOLTA d.o.o., PE Nova Gorica, Cesta 25. junija 1/J, 5000 Nova Gorica.

Kako uredim plačevanje preko trajnika?

Celoten postopek plačevanja preko trajnika lahko za vas uredimo mi. Na elektronski naslov #EM#696f646c446c687167657e6a227e67#EM# ali na poštni naslov INVOLTA d.o.o., PE Nova Gorica, Cesta 25. junija 1/J, 5000 Nova Gorica, nam sporočite vaše osebne podatke (ime in priimek, številko merilnega mesta, številko TRR ter ime vaše banke). Poslali vam bomo pooblastilo z izpolnjenimi podatki. Pooblastilo le podpišite in nam ga vrnite na naš naslov: INVOLTA d.o.o., PE Nova Gorica, Cesta 25. junija 1/J, 5000 Nova Gorica.

V vašem imenu bomo v vaši banki uredili trajnik, tako da bodo računi za električno energijo in/ali zemeljski plin prek direktne bremenitve plačani vsak 18. dan v mesecu.

Ali res moram vsak mesec sporočati stanje števca? Je obvezno?

Ne, vendar se vam splača.

INVOLTA d.o.o. vam omogoča, da za plin plačujete toliko, kot znaša vaša dejanska mesečna poraba. Vse, kar morate storiti je, da na enega od preprostih sodobnih načinov pravočasno sporočite stanje vašega števca ob koncu meseca. Znesek na računu bo veljal za takšno količino, kot jo boste sporočili. Ob točnih števčnih stanjih se boste izognili naknadnim poračunom.

Kako lahko sporočam števčna stanja?

Brezplačno prek spleta ali na naš elektronski naslov #EM#696f646c446c687167657e6a227e67#EM#.

Registrirajte se na spletnem portalu MOJA INVOLTA, kjer lahko poleg oddaje odčitkov tudi pregledujete vašo porabo. 

Pozabil sem sporočiti števčno stanje! Kakšen bo moj račun?

Račun bo izstavljen po ocenjeni porabi. Pri naslednjem sporočenem števčnem stanju bo narejen poračun.

Sporočil sem napačno števčno stanje. Kaj lahko storim?

Če ste opazili, da ste narobe sporočili števčno stanje nas o tem čim prej obvestite na elektronski naslov #EM#696f646c446c687167657e6a227e67#EM#.

Kaj storim v primeru napak na plinovodnem omrežju?

V primeru kakršnih koli napak ali težav s plinskim omrežjem,ali s plinsko napeljavo se nemudoma obrnite na pristojnega operaterja distribucijskega sistema zemeljskega plina oziroma pokličite gasilce (tel. št. 112) ali policijo (tel. št. 113)!