Postopek reševanja pritožb

INVOLTA d.o.o. kot dobavitelj električne energije svojim odjemalcem zagotavlja pregleden, enostaven in brezplačen postopek za obravnavo vprašanj, pritožb in reklamacij.

Zavezujemo se k varovanju zasebnih podatkov in ostalih podatkov, ki nam jih boste posredovali.

Postopek reševanja pritožb

Pritožbe sprejemamo samo v pisni obliki. Posredujete nam jih lahko:
  • po navadni pošti na naslov INVOLTA d.o.o., PE Nova Gorica, Cesta 25. junija 1/J, 5000 Nova Gorica
  • po elektronski pošti na elektronski naslov #EM#696f646c446c687167657e6a227e67#EM# (»skeniran« in podpisan dokument v pdf obliki). 

V vaši pritožbi ali vlogi navedite vaše osebne podatke, naslov, podatke o merilnem mestu in razlog pritožbe. V pomoč smo pripravili namenski obrazec, ki ga najdete v mapi DOKUMENTI.

Vašo pritožbo bomo obravnavali in nanjo odgovorili najkasneje v roku 8 (osmih) dni. Več informacij o načinu in postopku reševanja pritožb najdete v Pravilniku o obravnavanju vprašanj in pritožb odjemalcev električne energije in zemeljskega plina.

Če se odjemalec ne strinja z dokončno odločitvijo dobavitelja, lahko poda pobudo za začetek postopka pred izbranim izvajalcem izvensodnega reševanja potrošniških sporov (IRPS) - imenovano osebo: Evropski center za reševanje sporov, Tomšičeva 6, Ljubljana, telefon: +386 8 20 56 590, elektronski naslov: #EM#696f646c446065637a277962#EM#, spletni naslov: http://www.ecdr.si, kjer lahko tudi pridobi podrobnejše informacije v zvezi s postopki IRPS.